Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 września 2013

Syoss Farba do włosów Słodki Brąz


Po nieudanym farbowaniu Olią od Garniera przyszedł czas na farbę od Syoss. Poszukuję bowiem wciąż idealnego brązu dla siebie. I muszę przyznac, że gama kolorystyczna Syoss od razu przypadła mi do gustu. Mają naprawdę szeroki wybór brązów. Korzystając z promocji w Rossmannie nabyłam odcień 3-8 Słodki Brąz (Sweet brunette) za 13,99 zł.

 

Farba bardzo łatwa w rozrobieniu i nakładaniu, dzięki jednemu pojemniczkowi z aplikatorem. Nie spływa, dobrze się rozsmarowuje. Obawiałam się, że ilość będzie niewystarczająca, ale jeszcze mi zostało. Pół godziny trzymania w zupełności wystarcza, by kolor chwycił.

Zmywanie farby bardzo mnie zaskoczyło. Tylko pierwsze przemycie włosów sprawiło, że woda była zabarwiona od farby, ale już po kilku chwilach woda była czyściutka, a farba tak jakby w ogóle nie spływała. Tak mi się jeszcze nie zdarzyło. Wiele farb wymaga wielokrotnego płukania, a farba puszcza nawet przy kolejnych myciach. Tutaj było inaczej. Woda prawie wcale nie leciała brudna, rękawiczki okazały się zbędne, nie ochlapałam całej łazienki resztkami farby, ani nie ubrudziłam ręczniczków od farbowanych włosów.

Jaki wyszedł kolor?
Niestety dla mnie trochę za ciemny (kolor jest głęboki, bardzo dokładnie pokrył wszystkie włosy, jasne włoski już od nasady po same końce są praktycznie jednolite i tak samo ciemne, zaś pod światło uzyskują bardzo ładny połysk w nieco cieplejszym i zdecydowanym refleksie), ale za to o bardzo ładnym odcieniu. Słodki brąz, nie jakiś tam orzechowy, miedziany, rudawy, złotawy. Ten wpada nawet lekko w ciemne kakao czy właściwie mokkę. Jest to jednak z pewnością taki odcień brązu o jaki mi chodziło. Ciekawa jestem jak będzie po kolejnych myciach i jak kolor będzie się wypłukiwał, bo liczę na troszkę słabszy kolor.

Farba nie miała duszącego i gryzącego zapachu, a włosy po farbowaniu i wysuszeniu ładnie błyszczą i są pozbawione właśnie tego brzydkiego zapachu. Włosy są w bardzo dobrej kondycji, kolor prezentuje się przyzwoicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz