Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 listopada 2016



Naomi Campbell Private woda toaletowa dla kobiet

Private marki Naomi Campbell to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. Perfumy Private Naomi Campbell zostały wydane w 2015 roku.

Skład:

Głowa
brzoskwinia, gruszka, mandarynka
Serce
róża, kwiat pomarańczy, frezja
Podstawa
wanilia, piżmo, fasola Tonka

Do Naomi Campbell mam słabość za sprawą Cat Deluxe. Dawno nie miałam tych zapachów więc postanowiłam wyszukać coś  dla siebie spośród następców Cat Deluxe. Wybór padł na zapach Private od Naomi Campbell. Wracam więc do jej zapachu z sentymentem i wiem, że mnie nie rozczaruje.


Private jest czarujący, słodki, seksowny i uwodzicielski. Taki jak uwielbiam. W sam raz na wieczorne wyjścia, długie wieczory, kiedy chcę poczuć się pewna siebie. Należy do zapachów mocnych, słodkich i trwałych. 

Połączenie nut owocowych i kwiatowych podkreślonych wanilią. Wyrafinowany, ale i z kuszącym pazurem, który przyciąga uwagę mężczyzn. Kwintesencja kobiecości i elegancji, skryta w subtelnej buteleczce, która ma tajemniczy charakter. Jak dla mnie ideał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz