Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 lutego 2017

Przegląd kolorówki z Avon


Potrójny diamentowy cień do powiek Natural Haze - wybrałam ten cień ze względu na to, że brązy są zawsze bezpiecznym i sprawdzonym rozwiązaniem w kosmetyczce, a ten cień ma kolory zarówno do makijażu wieczorowego, jak i dziennego.
Tylko tym razem to chyba nie było to. Biel jest mocno roziskrzona, więc na co dzień kiepsko się nadaje. Słabo wygląda także na wieczór, bo błyszczy intensywnie. Środkowy kolor jest bardzo ciepłym beżem, który wpada w brzoskwiniowo-różowy kolor. Niestety nie mój kolor.
Ciemny brąz broni się tutaj najlepiej, choć ma miedziane drobinki - osobiście wolę chłodne odcienie brązu.
I tak neutralne kolory okazały się całkiem inne ze względu na drobinki o tonacji i określonym kolorystycznie połysku.
Cienie mimo wszystko są dobrze napigmentowane i w połączeniu z innymi kolorami z innych cieni, mogą się jakoś obronić. Cienie są dobre jakości, gdyby kolory mi pasowały byłabym pewnie zachwycona, ale to już kwestia gustu i dopasowania kolorystycznego ;)


Podkręcający tusz do rzęs Wide Awake - czarny i klasyczny tusz do rzęs o zalotnej szczoteczce. Spodziewałam się po niej efektu unoszenia rzęs i wyrazistego podkręcania, ale efekt nie był aż tak spektakularny jak po tuszu Sexy Pulp z Yves Rocher. Mimo tego na co dzień sprawdza się bardzo dobrze, delikatnie unosi rzęsy, nie osypuje się, nie rozmazuje. Tusz nakłada się równomiernie, nie skleja rzęs. Całkiem dobry produkt.

 


Żelowy lakier do paznokci Dazzle Pink - żelowe lakiery z Avon bardzo lubię za dobre krycie i trwałość do kilku dni na paznokciach. Dazzle Pink to pudrowy róż z połyskującymi drobinkami. Efekt połysku jest bardzo delikatny. Kolor jest odrobinę intensywniejszy i cieplejszy od lakieru Sheer Love z tej samej serii, więc dla miłośniczek delikatnego różu będzie jak znalazł.

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię ich lakiery, tusze nie wszystkie, z tej trójki nie mam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden z tych lakierów - kolor świetny, ale trwałość i czas schnięcia nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak dla mnie są trwalsze o d zwykłych lakierów. Czas schnięcia to już w zależności ile się lakieru nałoży, ale z tym to już nie ma reguły

      Usuń