Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 czerwca 2017

Podkład ujędrniający Giordani Gold Oriflame


Podkład ujędrniający Giordani Gold Oriflame

Opis producenta:
Ujędrniający podkład Giordani Gold sprawia, że cera jest gładka, świeża, promienna. Pigmenty rozpraszające światło maskują drobne zmarszczki, nadają twarzy młody, świetlisty wygląd.

Ode mnie:
Posiadam kolor Natural Beige, który jest najbardziej uniwersalnym i naturalnym kolorem. Tym samym podkład swoim kolorem dobrze dopasowuje się do kolorytu cery i się nie odznacza.
Konsystencja jest kremowa i rozświetlająca, co obiecywał producent, aby cerę odmłodzić w ten sposób. Kryje dość dobrze już za jedna warstwą.

Podkład utrzymuje swoją kremową konsystencję cały czas od nałożenia, nie wchłania się i efekt rozświetlenia będzie towarzyszył nam, dopóki nie wykończymy makijażu pudrem. To może być nieco uciążliwe dla posiadaczek cery mieszanej i tłustej – wówczas należy pamiętać o bibułkach matujących lub dodatkowym przypudrowaniu noska. Lepiej sprawdzi się zatem na cerze suchej i dojrzałej.

Posiada eleganckie opakowanie z matowego szkła z pompką. Jest dość wydajny. W regularnej cenie jest to podkład drogi (65zł), ale gdy jest w promocji to warto wypróbować (20 zł).
Podsumowując: dobry podkład, ale obowiązkowo w parze z pudrem.

Zalety:
 + dobre krycie
 + kolor dopasowuje się do naturalnego kolorytu cery
 +kremowa konsystencja
+ bardzo eleganckie opakowanie
+ wydajny

Wady:
- słabo nadaje się dla cery tłustej, której jestem posiadaczką

1 komentarz:

  1. Kupiłam go ostatnio właśnie w tej promocji ( 20 zl w katalogu - a ja jestem konsultantką, więc było jeszcze taniej ) kolor Light Ivory i naprawdę już żałuję, że nie wzięłam zapasu :(
    Ładnie wygląda na mojej cerze, i na mojej mamie

    OdpowiedzUsuń