Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 sierpnia 2017

Woda toaletowa Northern Beauty Oriflame


Woda toaletowa Northern Beauty Oriflame 30 ml

Opis producenta:
Northern Beauty marki Oriflame to kwiatowo - wodne perfumy dla kobiet. Northern Beauty został wydany w 2017 roku. Nutami głowy są nuty kwiatowo - owocowe i arbuz; nutami serca są nuty kwiatowe i czerwona lilia; nutami bazy są cedr, białe piżmo i ambra.

Jako jedna z pierwszych firm kosmetycznych, Oriflame stworzyła produkty ze składnikami pozyskiwanymi wprost z natury. Nowy zapach ma w swym sercu klejnot Archipelagu Sztokholmskiego - Lilię Królewskiej Łąki. Kompozycja jest hołdem dla oszałamiającego piękna szwedzkiego lata.

Ode mnie:
Szukałam czegoś innego niż dotąd. I te perfumy takie się okazały. Są bardzo oryginalne - świeże, ale kuszące, rześkie, ale kwiatowe. Letnie i lekkie, ale nie ulotne. Długo się utrzymują.

Do tego zamknięte są w świetlistej i eleganckiej buteleczce, która bardzo mi się podoba.

Jest to zapach lekki, elegancki, kobiecy i zdecydowany, tylko niech nikogo nie zdziwi ich lekkość - jest tylko pozorna, bo wyraźna jest w tle ambra i piżmo.

Jak dla mnie miła odmiana od typowych słodkich perfum, których jestem zwolenniczką. Polecam!

1 komentarz:

  1. Ciekawie brzmią i opakowanie fajne, ale póki co zużywam wody nie kupuję, przynajmniej się staram ;))

    OdpowiedzUsuń