Łączna liczba wyświetleń

sobota, 25 listopada 2017

Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy z koenzymem Q10 CIEN


CIEN Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy z koenzymem Q10

Kremy do twarzy z serii Cien są ogólnie bardzo dobrze oceniane. Ja jednak szukałam dobrego kremu pod oczy, postanowiłam więc wypróbować go na sobie, a że krem był akurat w promocji (4,99 zł) to nie zastanawiałam się długo.

Krem pod oczy jest lekki, nie obciąża skóry pod oczami, nawilża ją umiarkowanie - nie za mocno, nie za słabo, jak dla mnie zadowalająco. Nadaje się pod makijaż, nie roluje się, szybko wnika w skórę. Może czasem powodować delikatne szczypanie skóry, ale nie powoduje zaczerwienienia.

Ma także dobry skład: witamina E, kwas hialuronowy i i koenzym Q10. Krem jest wydajny.

Zauważyłam, że skóra po jakimś czasie od używania kremu staje się bardziej napięta, lepiej nawilżona. Nie są to spektakularne efekty, ale są.

Jak na taką atrakcyjną cenę i niewysokie wymagania wobec kremu do oczu uważam, że dobrze się sprawdza i jest skuteczny. Na pierwsze zmarszczki, a raczej umiarkowanie przesuszoną skórę pod oczami - jak znalazł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz