Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 maja 2018

Zużycia kosmetyczne kwietnia


Kwietniowe kosmetyki ubyły głównie pod wpływem poznawania kosmetycznych miniaturek i próbek. Sporo z nich wyjątkowo dobrze wpasowało się w moje oczekiwania pielęgnacyjne. Pełne recenzje kosmetyków w linkach pod nazwami produktów :)

1. Lecithin Conditioning Szampon Beaver Professional [miniaturka] - kremowy szampon, który doskonale nawilżał włosy, bez ich obciążania. Wraz z nawilżeniem odżywienie włosów gwarantowane.

2. Odżywka 2w1 do włosów suchych i zniszczonych Beaver Professional [miniaturka] - odżywka wygładza i nawilża włosy, a przez co świetnie je regeneruje. Jest bardzo skuteczna, dawno nie używałam tak dobrej odżywki - zostawia włosy dociążone, miękkie, sypkie, błyszczące.

3. Balsam do skóry z rozstępami Palmers [miniaturka]-  balsam to gęsty krem do ciała o przyjemnym słodkim zpaachu. Świetnie nawilża skórę, jak inne Palmersowe kosmetyki.

4. Oczyszczająca maska do twarzy z kakao Ade Mask Cacao Mediheal - bardzo fajna kakaowa maseczka, która zwęża pory, oczyszcza twarzy, ale jednocześnie ją nawilża, a wszystko to o zapachu kakao.

5. 60-Sekundowy balsam do włosów Goldwell - gęsty i dobrze nawilżający włosy balsam do włosów z formułą jednej minuty dla zniecierpliwionych szybkich efektów ;) Będę pamiętała o marce Goldwell, balsam zachęcił mnie do zakupu.

6. Masło kokosowe Bielenda Vegan Freindly - organczne masło kokosowe do ciała o delikatnej woni kokosa - super, że nie jest za mdły lub zbyt intensywny. Masło, jak to masło - ja masełka do ciała uwiebiam, szybkie wchłanianie, szybkie działanie.

7.  Delikatny olejek do higieny intymnej Lactacyd Oil - olejek zaskoczył mnie swoją formułą, bo po chwili zamienia się w delikatną piankę do mycia pod wpływem spienienia go w dłoni. Dobrze myje, nawilża i jest bardzo wydajny. Będę szukac na półkach sklepowych!

8. Szampon do włosów farbowanych Loton - szampon dobrze się pienił i oczyszczał włosy. Niestety moje włosy trochę plątał. Jak dla mnie na czwórkę.

9. Ochronny kremowy płyn do higieny intymnej Będę Mamą Lirene -  zawiera prebiotyki, chroni więc przed infekcjami i dobrze myje nie podrażniając stref intymnych.

1 komentarz:

  1. Jak wiesz miałam kokosowe masło, nic więcej, na tą maskę się nie załapałam ;)

    OdpowiedzUsuń